LIVE
HQ
logo hd live | Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Off Topic

      Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

      Chat 4.0


      Siterer Predator:
      De suger fordi de er skvip, JEEZ


      Fortsatt sirkelargumentasjon.
      • 0
      Siterer LesMiserable:
      Siterer Predator:Fordi japanske rollespill er skvip. Pokemon er unntaket.

      Så de suger fordi de suger? genius

      Can't argue with that logic, m8

      Lagt til 2016-09-24 23:16:
      (Btw, hvorfor har vi ikke en "shrug"-emote/smiley/ekkelt gult fjes? #WastedOpportunity
      Veni, Vidi, Dormivi
      • 0
      Siterer LesMiserable:
      Så de suger fordi de suger? genius


      Er det virkelig noen som helst her som forventer et ordentlig argument fra Predator etter alle disse årene?
      What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
      • 0
      Siterer AcH Clawed:
      Er det virkelig noen som helst her som forventer et ordentlig argument fra Predator etter alle disse årene?


      Tja, jeg vil nå si dette er et av de beste argumentene han har kommet med på en stund?

      Hvem vet, kanskje han ble mobbet av et jrpg da han var liten og vokste opp ensom og traumatisert? Man skal ikke tulle med sånt
      "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
      • 0
      Siterer Crazy Kraken:
      Er det virkelig noen som helst her som forventer et ordentlig argument fra Predator etter alle disse årene?

      Tja, jeg vil nå si dette er et av de beste argumentene han har kommet med på en stund?

      Hvem vet, kanskje han ble mobbet av et jrpg da han var liten og vokste opp ensom og traumatisert? Man skal ikke tulle med sånt


      Predz went full Predz. Liker selv å overdrive meningene mine, men han mener det faen meg å.
      Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
      • 0
      Siterer AcH Clawed:
      Er det virkelig noen som helst her som forventer et ordentlig argument fra Predator etter alle disse årene?


      Jeg køddet jo så utrolig åpenbart, så det der gjorde faktisk litt vondt.

      Siterer Taktikkeren:
      Liker selv å overdrive meningene mine, men han mener det faen meg å.


      Forskjellige meninger er bare bra å ha.
      Emma Watson er skikkelig digg.
      • 0
      Siterer Predator:
      Jeg køddet jo så utrolig åpenbart, så det der gjorde faktisk litt vondt.


      Never go full retard.
      • 0
      Noen her som har sett Captain America: Civil War og Jungelboken (2016)?
      Rainbow Mushroom
      • 0
      Siterer Akres:
      Noen her som har sett Captain America: Civil War og Jungelboken (2016)?

      Så merkelig nok Civil War i går kveld
      Veni, Vidi, Dormivi
      • 0
      Siterer Lt Mactawish:
      Så merkelig nok Civil War i går kveld


      Merkelig nok? Var den god?
      Rainbow Mushroom
      • 0
      Siterer Akres:
      Siterer Lt Mactawish å merkelig nok Civil War i går kveld

      Merkelig nok? Var den god?

      Den var ok, har aldri vært stor fan av superheltfilmer men jeg likte noen av temaene som ble tatt opp (selv om jeg ble noe irritert av Cap. A som har noen latterlige argumenter). Følte dog at jeg mistet noe av historien siden jeg har ignorert alle Marvelfilmer og det ble litt snakk om ting som hadde skjedd som antageligvis ville gitt litt bakgrunn for valgene til de diverse karakterene.

      Vil også nevne at jeg likte Spiderman i denne (Selv om han bare var der i et lite kvarter'ish)
      Veni, Vidi, Dormivi
      • 0
      Siterer LesMiserable:
      Never go full retard.


      Enig! Det er en grense for hvor retard man burde gå, og full retard er ikke greit.

      Siterer Akres:
      Noen her som har sett Captain America: Civil War og Jungelboken (2016)?


      Jeg likte begge to veldig godt. Personlig syns jeg ikke alt Marvel lager er fantastisk, men Civil War var faktisk veldig bra.

      Hva er folks favorittspill så langt i år? Jeg blir ikke så trollbundet av spill som jeg en gang ble, men jeg tror det er en kombinasjon av ulike faktorer, MEN Uncharted 4 var virkelig et spill jeg forelsket meg i. Helt klart mitt GOTY med mindre FFXV eller noe av de som kommer blir enda bedre.
      "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
      • 0
      Siterer Crazy Kraken:
      Hva er folks favorittspill så langt i år?

      Dark Souls...
      game of the year
      every year

      Lagt til 2016-09-25 12:12:
      but on a more serious note så er det litt delt:
      Dark Souls 3 var selvfølgelig flott, men jeg har også kost meg mye med Overwatch. Så det blir OW for multiplayer med kompiser og, selvfølgelig, Dark Souls 3 because it's bloody Dark Souls
      Veni, Vidi, Dormivi
      • 0
      Jeg kan liksom ikke si Dark Souls 3, når jeg ikke har runna det... Men joda, det har vært utrolig bra så langt.

      Overwatch derimot skuffet meg veldig. Folk flest liker det, men jeg syns det ble for lineært og for strengt rollebasert.
      "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
      • 0
      Siterer Crazy Kraken:
      Jeg kan liksom ikke si Dark Souls 3, når jeg ikke har runna det

      Joda, det går fint! Come over to the Dark side

      Lagt til 2016-09-25 12:42:
      Jeg føler likevel at jeg må legge til at jeg ikke har spilt Uncharted 4, det er i backloggen min og kommer nok til å bli spilt når jeg er hjemme og har tilgang til tv og PS4.
      Veni, Vidi, Dormivi
      • 0
      Siterer Crazy Kraken:
      Hva er folks favorittspill så langt i år?


      Regner med at det blir juks å si Gone Home: Console Edition, så jeg får gå for Uncharted 4 istedet.
      Emma Watson er skikkelig digg.
      • 0
      Siterer Lt Mactawish:
      Joda, det går fint! Come over to the Dark side


      The dark side has cookies!

      Siterer Lt Mactawish:
      Jeg føler likevel at jeg må legge til at jeg ikke har spilt Uncharted 4, det er i backloggen min og kommer nok til å bli spilt når jeg er hjemme og har tilgang til tv og PS4.


      Sweet! Go for it, så fort du har tid

      Siterer Predator:
      Regner med at det blir juks å si Gone Home: Console Edition, så jeg får gå for Uncharted 4 istedet.


      Ja, Gone Home: Console Edition teller nok ikke. High five for Uncharted 4!
      "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
      Siterer Crazy Kraken:
      Super Meat Boy og The Binding of Isaac er spill jeg ikke har spilt så mye, og jeg kan ikke si jeg husker så mye av musikken der, men Hotline Miami (et annet retro indie spill) har helt rå musikk.


      Vel, det er ikke vits å spille The Binding of Isaac mer, ettersom remaken The Binding of Isaac: Rebirth er overlegen på alle punkter, (med unntak av musikken, annen komponist). Er faktisk det spillet jeg har mest playtime i de siste 2-3 årene.

      Siterer Crazy Kraken:
      Hva er folks favorittspill så langt i år?


      Dark Souls 3 eller Deus Ex: Mankind Divided. Nå har jeg ikke spilt Uncharted 4 enda, men det kommer sikkert til å bli en stund til jeg kommer så langt, ettersom jeg falt av Uncharted-toget etter toeren.
      Let the voice of love take you higher
      • 0
      Siterer Lt Mactawish:
      Joda, det går fint! Come over to the Dark side


      Har du spilt Uncharted 4?

      EDIT: spill det.
      Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
      • 0
      Siterer Taktikkeren:
      Siterer Lt Mactawish:Joda, det går fint! Come over to the Dark side

      Har du spilt Uncharted 4?

      EDIT: spill det.


      Hadde nok ikke dyttet Dork Sauce 3 av tronen uansett, jeg er nok dessverre long gone der...

      Siterer Grallen:
      Dark Souls 3 eller Deus Ex: Mankind Divided.

      Så bra at noen andre likte Deus Ex, virket som det eneste som var på steam og diverse andre forum var klager på alt og alle.

      Selv synes jeg det var litt stivt, hadde virkelig håpet at de skulle forbedre kontrollene. I tillegg så var det diverse bugs og små irritasjonsmoment som den ***** cutscenen hver gang man tar en takedown. Var fortsatt et bra spill, 7,5/10ish Alt er der, men det manglet bare den polishen man forventer fra et AAA-spill...
      Veni, Vidi, Dormivi
      • 0
      Predz got #rekt.
      "But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
      • 0
      Siterer Glorfindel:
      Predz got #rekt.

      Tut tut, ikke tro at du kan snike deg unna fra å avsløre din foreløpige GOTY, Glorf
      Veni, Vidi, Dormivi
      • 0
      Siterer Lt Mactawish:
      Tut tut, ikke tro at du kan snike deg unna fra å avsløre din foreløpige GOTY, Glorf


      Uncharted 4, så klart.
      "But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
      • 0
      Siterer Lt Mactawish:
      Merkelig nok? Var den god?
      Den var ok, har aldri vært stor fan av superheltfilmer men jeg likte noen av temaene som ble tatt opp (selv om jeg ble noe irritert av Cap. A som har noen latterlige argumenter). Følte dog at jeg mistet noe av historien siden jeg har ignorert alle Marvelfilmer og det ble litt snakk om ting som hadde skjedd som antageligvis ville gitt litt bakgrunn for valgene til de diverse karakterene.


      Ja. Det er ett pluss viss en har sitt mesteparten av de andre Marvelfilmene for å forstå historien. F.eks etter å ha sett Iron Man 3 så har eg fått mye bedre forståelse over hva som foregår i den første "The Avengers". Har egentlig aldri likt Captain America (Spoiler:Chris Evans), pga ikke stor fan. Har ikke noe tru på de forrige Captain America-filmene. Spesielt "The Winter Soldier" som var noe virkelig dritt.

      Min favoritt "Avenger" er Iron Man (Spoiler:Tony Stark/Robert Downey Jr. ). Det er liksom han som er hovedfiguren i alle filmene. Liker også Hulken, men ikke så mye.

      Siterer Lt Mactawish:
      Vil også nevne at jeg likte Spiderman i denne (Selv om han bare var der i et lite kvarter'ish)


      Så traileren av filmen. Ganske bra.

      Siterer Crazy Kraken:
      Jeg likte begge to veldig godt. Personlig syns jeg ikke alt Marvel lager er fantastisk, men Civil War var faktisk veldig bra.


      Selv syns eg "Age of Ultron" var best
      Rainbow Mushroom
      • 0
      Siterer Glorfindel:
      Predz got #rekt.


      Mildt sagt.

      Neida.
      Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
      • 0

      For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!