Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Chat 4.0


Jeg har noen steam nøkler jeg ønsker å gi bort. Spillene det gjelder er:

Poly Bridge, Space Run Galaxy, One Piece Pirate Warriors 3, Flat Heroes, Rive og Morphblade

Skriv gjerne her og send meg en PM om dere har lyst på et spill fra listen.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Poly Bridge


Snasent lite spill, anbefales.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Don't mind me, jeg er bare innom for å gi SirThomas sjokk.
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Siterer Archana:
Don't mind me, jeg er bare innom for å gi SirThomas sjokk.


So how's your sex life?
  • 0
Siterer SirThomas:
So how's your sex life?


Mitt er kjempebra. Jeg gjetter at ditt er slik: https://www.instagram.com/p/BSHELHsAX2D/
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
Siterer Archana:
Mitt er kjempebra. Jeg gjetter at ditt er slik:


Vet ikke hvilket sjokk som er størst. At du kom tilbake, eller at du uttalte deg om sexlivet ditt for første gang på dette forumet.
Siterer SirThomas:
Vet ikke hvilket sjokk som er størst. At du kom tilbake, eller at du uttalte deg om sexlivet ditt for første gang på dette forumet.


..Seriøst? FOR noen avsløringer... :p
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Siterer Archana:
..Seriøst? FOR noen avsløringer... :p


Alt for å fremkalle sarkasmen din. Har savnet deg litt da <333

Chat 4.0 midt på lyse dagen er ikke tiden for de sterkeste avsløringene.
Artig når gamle brukere stikker innom, velkommen tilbake. Hvordan har det gått med studiene, Archana? Mener at du holdt på med noe spillrelatert?
Veni, Vidi, Dormivi
Siterer SirThomas:
So how's your sex life?


Derfor du har sett The Room, ja. Så du kan spørre det personlige spørsmålet, men si at det er en filmreferanse om det går galt.
Living so the last night feels like a past life
Siterer Lt Mactawish:
Hvordan har det gått med studiene, Archana?


Det kan hende du må vente et halv år før du får et svar, med tanke på hvor sjeldent Archana stikker innom forumet...

Så da forstår jeg det slik at ingen her var noe interessert i noen gratis spill?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Siterer Crazy Kraken:
Så da forstår jeg det slik at ingen her var noe interessert i noen gratis spill?


Alltid interessert, men jeg har mange nok spill å spille nå. Satser heller på at noen andre trenger dem mer enn meg.
Living so the last night feels like a past life
Siterer Crazy Kraken:
Det kan hende du må vente et halv år før du får et svar, med tanke på hvor sjeldent Archana stikker innom forumet...

Får vel bare vente i spenning da.

Siterer Crazy Kraken:
Så da forstår jeg det slik at ingen her var noe interessert i noen gratis spill?

Mulig det ikke er så mange som har sett det ennå, vi har ikke så mye trafikk på forumet og av de vi har sjekker ikke alle chat 4.0 hver dag.

Med min enorme backlog så ville de gått urørt så jeg valgte å stå over.
Veni, Vidi, Dormivi
Siterer Crazy Kraken:
Så da forstår jeg det slik at ingen her var noe interessert i noen gratis spill?


Har ikke annet enn en skolepc, så du får kose deg med dem i fred og ro .
Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen
  • 0
Siterer sideswipe:
Har ikke annet enn en skolepc


Shit, har du sånn lame greie hvor du ikke kan laste ned visse programmer på den?
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer Lt Mactawish:
Artig når gamle brukere stikker innom, velkommen tilbake. Hvordan har det gått med studiene, Archana? Mener at du holdt på med noe spillrelatert?


Takk! Det har gått greit! Jeg er snart ferdig med master'n! Etter bachelorn (spillgreier) så ble jeg mer interessert i interaksjon, som vi lærte nada om, så fortsatte i den retningen. Er glad for det, for ønsker i grunn kun å ha spillingen som hobby.


Hvordan går det med folk her, da?
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Siterer Archana:
Hvordan går det med folk her, da?


Bra med meg ihvertfall. Har bare vært på forumet i en uke nå så vet ikke helt hvordan det går med resten.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer Archana:
Takk! Det har gått greit! Jeg er snart ferdig med master'n! Etter bachelorn (spillgreier) så ble jeg mer interessert i interaksjon, som vi lærte nada om, så fortsatte i den retningen. Er glad for det, for ønsker i grunn kun å ha spillingen som hobby.

Haha, fant kommentaren der du snakket om "spillgreier" og det var vel 4 år siden så kan tenke meg at ting har forandret seg siden den tid. Bra du fant noe du liker da.

Siterer Archana:
Hvordan går det med folk her, da?

Vel jeg har flyttet til England og studerer Business, har det greit men sykt gira på å bli ferdig med studier. Meget tvilsomt at jeg fortsetter til master, jeg har rett og slett ikke innstillingen og disiplinen til å studere så blir nok rett i jobb etter at baheloren er i boks.
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Jippi! Archana er tilbake!

XD XD XD
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Bra med meg ihvertfall. Har bare vært på forumet i en uke nå så vet ikke helt hvordan det går med resten.


Ah, vært borte du også ja? Kanskje smittsomt å stikke innom forumet

Siterer Lt Mactawish:
Vel jeg har flyttet til England og studerer Business, har det greit men sykt gira på å bli ferdig med studier. Meget tvilsomt at jeg fortsetter til master, jeg har rett og slett ikke innstillingen og disiplinen til å studere så blir nok rett i jobb etter at baheloren er i boks.


Ser den. Herregud så sliten jeg er.... xD Hadde jeg visst hvor EKSTRA slitsomt master er, så hadde jeg neppe begynt!

Siterer Jeppzki:
Jippi! Archana er tilbake!

XD XD XD


Sikkert for en dag eller to ;)
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Siterer Archana:
Ah, vært borte du også ja? Kanskje smittsomt å stikke innom forumet


Kommer alltid tilbake når jeg har evig mye å gjøre. Finnes ikke et bedre sted å prokrastinere enn GR.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
I dag har jeg blitt rørt for første gang in a looong time! Jeg snappet til venninna mi at jeg manglet noen deler og liiitt motivasjon til kostymet mitt, og da sendte hun meg et brev i posten som jeg fikk i dag med masse søte ting! De manglende delen man kun får i Oslo og mange lapper med motiverende ord. Now that is a good friend right there!
Siterer JoEy_Odd:
Kommer alltid tilbake når jeg har evig mye å gjøre. Finnes ikke et bedre sted å prokrastinere enn GR.


Ja, derfor jeg er her jeg også =))
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Derfor du har sett The Room, ja. Så du kan spørre det personlige spørsmålet, men si at det er en filmreferanse om det går galt.


Nei, det var for å gå på kino med søsteren min for første gang i livet.
  • 0
Siterer SirThomas:
Nei, det var for å gå på kino med søsteren min for første gang i livet.


Pluss at det er en fantastisk film.
Living so the last night feels like a past life
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!