Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Chat 4.0


Siterer Crazy Kraken:
Jeg virkelig hater begrepet "alternativ fakta".


Er bare et fancy synonym for løgn.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Er bare et fancy synonym for løgn.


Er jo pga Conway sin bruk av det, og folk mobbet henne for det.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Er bare et fancy synonym for løgn.


Nettopp
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer A to the H:
Er jo pga Conway sin bruk av det, og folk mobbet henne for det.


Fullstendig klar over det.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Er bare et fancy synonym for løgn.


Are you calling me a liar?
  • 0
Jeg har begynt å spille Dwarf Fortress, noen her inne som også spiller?
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Fullstendig klar over det.


Måtte bare forsikre meg om at du ikke levde under en stein. Lel
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Måtte bare forsikre meg om at du ikke levde under en stein.


Jeg gjør heldigvis ikke det.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Jeg gjør heldigvis ikke det.


Men steiner er jævlig nice da.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Men steiner er jævlig nice da.


Hvis det er en trøst så bor jeg i et steinhus.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Hvis det er en trøst så bor jeg i et steinhus.


Ikke kast stein i glasshus.
  • 0
Siterer SirThomas:
Ikke kast stein i glasshus.


Ikke kast glass i et steinhus, du kan skade noen din tosk.
  • 0
Har gamereactor en chat nå altså ala discord eller IRC ?
  • 0
Siterer alebre95:
Har gamereactor en chat nå altså ala discord eller IRC ?


Nei.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Fantastisk vær for tida. Tenkte det var fint og ta opp.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Jeg har spilt ganske mange FPS på konsoll illøpet av årene. Halo, CoD, osv osv... men når jeg prøver å spille FPS på PS4 føles det bare helt jævlig. Betaen til Titanfall 2, demoen til Dishonored 2 og nå demoen til Prey 2. Herregud så stivt og kjipt det er! Er det noe galt med kontrolleren min? Er de bare slurvete når det lager spill til konsoll i dag? Hva er det som skjer?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Jeg ble mett på FPSer for flere år siden. Siste rendyrkede FPSen før jeg av ukjente årsaker kjøpte Rainbow Six: Siege på tilbud er vel CoD: MW3 og Battlefield 3. Har forsåvidt også Far Cry 3 og 4, men det blir litt annerledes. Ikke ble jeg fullstendig solgt av de heller.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
Siterer Crazy Kraken:
Jeg har spilt ganske mange FPS på konsoll illøpet av årene. Halo, CoD, osv osv... men når jeg prøver å spille FPS på PS4 føles det bare helt jævlig. Betaen til Titanfall 2, demoen til Dishonored 2 og nå demoen til Prey 2. Herregud så stivt og kjipt det er! Er det noe galt med kontrolleren min? Er de bare slurvete når det lager spill til konsoll i dag? Hva er det som skjer?

Kjenner meg igjen, men i mitt tilfelle er det vel mest at jeg har blitt vant til m+kb og hvor mye enklere og presist det er. Men jeg tror ikke det er noe stor forskjell mellom tidligere FPS og dagens.
Veni, Vidi, Dormivi
Fps blir vel mye av det samne, så kan være derfor? Ikke mye nytt og revolusjonerende på den fronten disse dager..
  • 0
Syntes Crazy Kraken vs. Dishonored var ganske revolusjonerende, jeg.

Men fra spøk til alvor, har det vært noe revolusjonerende i spillbransjen i det siste i det hele tatt? Ikke kom med Horizon nå, Cookie.
  • 0
Siterer SirThomas:
Men fra spøk til alvor, har det vært noe revolusjonerende i spillbransjen i det siste i det hele tatt?


Vr kanskje? Ellers synes jeg Until Dawn var liiitt revolusjonerende xD
  • 0
Siterer Quinzel:
Until Dawn


Until Dawn kom ut i august 2015, så det er jo en stund siden. Begynt på det spillet 3 ganger, og hver gang har jeg kun spilt det én gang, så det var nok ikke meningen at jeg skulle fullføre det spillet.

Ingenting har for min del vært i nærheten av Uncharted 4, men her snakker vi jo også mai 2016.
  • 0
Siterer SirThomas:
Until Dawn kom ut i august 2015, så det er jo en stund siden. Begynt på det spillet 3 ganger, og hver gang har jeg kun spilt det én gang, så det var nok ikke meningen at jeg skulle fullføre det spillet


Hmm. Ja, kanskje et spill som ikke passer alle. Har selv gjort lignende med andre "revolusjonerende" spill.

Siterer SirThomas:
Ingenting har for min del vært i nærheten av Uncharted 4, men her snakker vi jo også mai 2016


Yeah! Det er et nydelig spill.
Siterer SirThomas:
Ikke kom med Horizon nå, Cookie.


Horizon er ikke merkverdig nyskapende, det tar i all hovedsak eksisterende elementer fra andre open world RPG, og legger deretter på noen særegne ting, slik som fiendene, og dermed føles det virkelig unikt, til tross for at det i utgangspunktet ikke tilfører spesielt mye nytt til sjangeren.

Men altså, du klager på meg, og så trekker du inn Uncharted 4 i en diskusjon om revolusjonerende spill?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
Siterer The Cookiemonster:
Uncharted 4 i en diskusjon om revolusjonerende spill?


Det er det beste spillet på flere år, så ja.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!