Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Chat 4.0


Tk art: Så glad jeg ikke er allergisk mot noe xD

Og gooooooood mornin'!

Høres ut som en grei dag det da?^^

Jeg skal.. Øhm... Ingenting i dag :p

Siterer The Cookiemonster:
Det var mer enn ti aktive brukere.


Grunnen var vel at GR-bladet var å finne, flere joinet forumet? Beste er vel å invitere helt nye brukere hit. Kunne reklamert for GR i cosplaymiljøet i Norge (en slike gruppe på facebook med ca 4000), bruker å poste en del der. Vet ikke hvor mange som kom til å melde seg på, men sikkert noen.
  • 0
Skal i utdrikningslag om en time. Begynner å drikke klokka 13. Det tenker jeg kan bli meget interessant.... Hører dere ikke noe mer fra meg, så vet dere hvorfor...
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Skal i utdrikningslag om en time. Begynner å drikke klokka 13. Det tenker jeg kan bli meget interessant.... Hører dere ikke noe mer fra meg, så vet dere hvorfor...


Oi oi, hør der! Bloggmateriale dette. Kos deg masse, Glorfiii^^
  • 0
Siterer Glorfindel:
Skal i utdrikningslag om en time. Begynner å drikke klokka 13. Det tenker jeg kan bli meget interessant.... Hører dere ikke noe mer fra meg, så vet dere hvorfor...


Cheeky. Knock em dead.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer Glorfindel:
Skal i utdrikningslag om en time. Begynner å drikke klokka 13. Det tenker jeg kan bli meget interessant.... Hører dere ikke noe mer fra meg, så vet dere hvorfor...


Wow, du er så rebelsk! Dette høres mer ut som noe Andres kunne ha funnet på!
  • 0
Nitrist å jobbe jævlig mye for tiden ass. Lite å gjøre, så da blir det henging på GR.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Dårlig dag idag. Ugh.
  • 0
Siterer Khriipy:
Dårlig dag idag. Ugh.


How come?
  • 0
Siterer SirThomas:
How come?


Depression hit me like a ton of bricks.
  • 0
Siterer Khriipy:
Depression hit me like a ton of bricks.


Fikk samme spørsmålet idag. Skal ikke være lett å være menneske.
  • 0
Siterer Khriipy:
Dårlig dag idag. Ugh.


Ugh.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Ugh.


Ugh, sliten i beina.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Lol, sitter på den bruneste puben jeg noensinne har vært på og det er en DJ her, men det er helt tomt på dansegulvet.
  • 0
Siterer Jeppzki:
Lol, sitter på den bruneste puben jeg noensinne har vært på og det er en DJ her, men det er helt tomt på dansegulvet.


Wow, du er så rebelsk!
The gavel corrupts
  • 0
I går jobbet jeg med cosplay nesten hele dagen og #denfølelsen da man blir ferdig med noe ass. Mangler kun å sette det sammen og ta bilder, så er alt klart for con^^

Siterer Jeppzki:
Lol, sitter på den bruneste puben jeg noensinne har vært på.


Sklir rett inn der du da.
  • 0
Holy shit, Aune Sand skal være med på Farmen!
  • 0
Siterer Jeppzki:
Wow, du er så rebelsk! Dette høres mer ut som noe Andres kunne ha funnet på!


Andres er ikke like kul som meg da.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Langhelg = hyttetur: Har spilt Xenoblade på 3DS og malt warhammer + spikket sverd med min fetter. Good times.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Siterer Crazy Kraken:
Har spilt Xenoblade på 3DS


Best weekend ever.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Best weekend ever.


Ja faktisk! Det var utrolig hyggelig og Xenoblade spilling gjør det enda bedre.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Får jeg kjeft hvis jeg hevder at 30 day-challengen døde litt ut?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Får jeg kjeft hvis jeg hevder at 30 day-challengen døde litt ut?


Har nok å skrive på bacheloren og hjemmeeksamen i disse dager. Kommer med comeback når de er levert.

Håper jeg.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Langhelg = hyttetur: Har spilt Xenoblade på 3DS og malt warhammer + spikket sverd med min fetter. Good times.


Det hørtes koselig ut!

Siterer The Cookiemonster:
Får jeg kjeft hvis jeg hevder at 30 day-challengen døde litt ut?


Daaa får'u skrive en da.
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Får jeg kjeft hvis jeg hevder at 30 day-challengen døde litt ut?


Ja, Thomas kommer og biter deg.

Ja, nei, jo, nei. Det er jo ikke så mange dagene siden det ble skrevet en blogg. I tillegg har det vært langhelg hvor det kan tenkes at folk har vært opptatt med andre ting. Kanskje er det heller ikke alle utfordringene som traff hver enkelt like godt.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Ja, Thomas kommer og biter deg.


Den der er en av få ting på dette forum jeg ikke har involvert meg i. Det er bare så mange ting hjernen min kan takle. Spesielt når det brygger opp til forkjølelse etter å ha sett Baywatch i AdO arena på tirsdag.

2 timer flytende i et svært basseng sittende badering med nakkestøtte. Heldigvis er det 16-årsgrense så vi får luket ut alle 14-åringene.

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!