Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Sexy babes


Siterer Quinzel:
That's like the worst punishment ever :o


Syntes fortsatt denne straffen virket verre: https://youtu.be/dIa-M5qoOHE?t=177
  • 0
Får gi en shoutout til Lorenza Izzo, den dama der..
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Quinzel:
Oh, må si meg enig der altså! Han er dritfin. For å nevne noen synes jeg Jake Gyllenhaal er kjempefin, Matthew McConaughey og Dave Franco. Phew, blir hett når man nevner disse altså!


Hvorfor er ikke jeg nevnt? Evnen til å spøke å gjøre narr av seg selv med et stort smil om munnen er underverdt. haha
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Hvorfor er ikke jeg nevnt? Evnen til å spøke å gjøre narr av seg selv med et stort smil om munnen er underverdt. haha


Jeg har nevnt deg jeg da <3 Ikke som babe da, hehe, lol.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
gnyg er selvfølgelig den mest sexy baben av dem alle.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Please explain this to me.

Nesten alle menn jeg vet om synes Ygritte i Game of Thrones er fantastisk. Hun er liksom perf utseendemessig sier de.

http://stylecarousel.ru/wp-content/uploads/total_war1402430880_hbo-ygritte.jpg

Og jeg synes hun ser helt vanlig ut, liksom ikke noe merkverdig. Samme gjelder Emma Watson, menn elsker henne, og jeg synes også hun ser megavanlig ut. Men da jeg ser henne så ser jeg for meg Hermine as a kid, så blir bare helt feil sånn sett.

Jenter derimot synes at Kylie Jenner er perfekt utseendemessig, og det kan jeg forstå. Hun er usedvanlig pen, ikke noe standard normalt utseende.

https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR3_P5c5wDW_UxJkcW2CG2lpHpp_cEIwqxudACh2TQJz6pFKoVaSg

Mens de fleste menn virker ikke så gira på Kylie, de ville heller foretrekke Ygritte eller Emma.

My question: how come? Ygritte og Emma ser ut som jenter man kan se hver dag, mens jenter som Kylie er jenter man sjeldent ser. Hvorfor liker menn de "vanlige" mer? Sier ikke at alle gjør det, men I wonder, siden jeg ikke ser det. Men kan være at jeg ikke akkurat er gay heller. Men skal vi se på instagram, så er det jenter som ligner på Kylie som får mest oppmerksomhet. Mens jenter som har et mer standard utseende får ikke mye.

Samme gjelder kropp:

Emma: http://www.herinterest.com/wp-content/uploads/2015/04/Emma-Watson-Diet-and-Workout_03.jpg

Emma har en helt vanlig kropp, ikke store tits, former eller noe.

Kylie: https://www.zwivel.com/blog/wp-content/uploads/2016/06/kyliejenner.png

Svære tits, smal midje og stor bakdel.

Allikevel menn seems to admire førstenevnte. Hva foretrekker dere egentlig? I wonder.
  • 0
Siterer Quinzel:
Allikevel menn seems to admire førstenevnte. Hva foretrekker dere egentlig? I wonder.

Jeg får vel innta rollen som panelekspert for gutters preferanser. Y̶o̶u̶ ̶c̶a̶n̶ ̶c̶a̶l̶l̶ ̶m̶e̶ ̶D̶r̶.̶ ̶L̶o̶v̶e̶

Er vel slik som med jenter at gutter har forskjellig smak. I forsvaret var det en kis som syntes at hun derre som synger Anaconda var perfekt men selv så er jeg mildt sagt uenig. Spesielt kroppsfasong er noe gutter har forskjellig mening om, noen liker store saker, andre små.

Personlighet er også noe som kan "gjøre pakka komplett", tror det er noe av grunnen til mange liker Ygritte (for ikke å snakke om de vanlige grunnene til at noen liker karakterer i GOT *host host* boobies *host host*)

Når det gjelder de du nevnte synes jeg (imo) at den derre Jenner jenta ser litt for syntetisk ut etter min smak. Ikke at jeg har noe voldsomt crush på Emma eller Ygritte men heller vel mer i retning de.

Tolket det som at du lurte på gutter generelt over hva vi som individer foretrekker.
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Siterer Quinzel:
Og jeg synes hun ser helt vanlig ut


Gutter liker vanlige jenter/damer

Siterer Quinzel:
Mens de fleste menn virker ikke så gira på Kylie


Det er fordi hun ser ut som alien, aka: Ikke normal
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Quinzel:
Mens de fleste menn virker ikke så gira på Kylie.


Det er nok fordi personligheten hennes er som en dass i forhold til utseendet.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Quinzel:
Please explain this to me.


Jeg personlig foretrekker naturlig og vanlig. Jo mer ei jente prøver å endre utseendet med sminke eller hva det måtte være, desto mindre interessant vil hun være.
Kroppsfasong er ganske irrelevant, men jeg har ikke sans for syltynne jenter. Gjør ikke noe om en ser at ho liker mat og spiser det hun vil. Heller det enn de som er livredde for å legge på seg en kilo her og der.
Skal ha lov til å leve som hun vil, ikke følge en oppskrift på hva som er attraktivt (for de stemmer aldri).

Men personlighet kommer alltid først. Hadde ikke viet mye tid til den visuelt mest attraktive jenta i verden, om hun ikke hadde en personlighet som passet min egen.

De fleste jeg har gått på skole/vokst opp med, ser ut til å ha samme mening, basert på hvem de har endt opp med. Vi er rundt 30, og ytterst få av oss ville nok gått for de som vises frem som superattraktive i media.
  • 0
Siterer Quinzel:
Please explain this to me.


Tror du drar menn litt under en kam her. Folk har forskjellig smak. Noen menn synes sikkert Kylie er dritpen, andre liker Emma Watson, andre liker ingen av de noe spesielt (hei).

MacTawish oppsummerer det egentlig ganske greit. Ellers så har personligheten nok en del å si. Jeg har all mulig respekt for Emma Watson, Kylie føler jeg mest likegyldighet til, rett og slett.

Personlig finner jeg det litt vanskelig å skulle definere hva slags smak jeg har, og det gjelder nok mange andre. Har ikke noe spesiell preferanse når det kommer til hårfarge, kroppsfasong, etc., det er rett og slett bare totalpakken og personligheten som helhet som avgjør.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer Quinzel:
Men da jeg ser henne så ser jeg for meg Hermine as a kid, så blir bare helt feil sånn sett.


Harry Potter-brillene dine må av. Samme med Daniel Radcliffe i f.eks skrekkfilmen The Woman in Black, der han var gift og hadde kid og alt mulig. Man kan ikke reflektere personer gjennom nostalgien hele tiden. Det ble jo mye oppstyr for noen år siden da hun valgte å klippe seg kort, for da kunne ikke folk koble henne opp til Hermine lenger.

Tror ikke hvem som helst ville fått rollen som Belle i Beauty and the Beast, altså. Der føler man jo at hun er den peneste i hele filmen.

Samme med Elle Fanning i The Neon Demon. Jeg har sett mye penere jenter enn Jesse, men i et spekter av jenter som har brukt tusenvis på å fikse utseendet, må du kjøpe premisset om at hun er den som skiller seg ut, når filmen har så tungt fokus på makten i skjønnhet og perfeksjon.
  • 0
Så glad for alle gode svar, dette var mer enn forventet.

Siterer Lt Mactawish:
Jeg får vel innta rollen som panelekspert for gutters preferanser. Y̶o̶u̶ ̶c̶a̶n̶ ̶c̶a̶l̶l̶ ̶m̶e̶ ̶D̶r̶.̶ ̶L̶o̶v̶e̶

Er vel slik som med jenter at gutter har forskjellig smak. I forsvaret var det en kis som syntes at hun derre som synger Anaconda var perfekt men selv så er jeg mildt sagt uenig. Spesielt kroppsfasong er noe gutter har forskjellig mening om, noen liker store saker, andre små.

Personlighet er også noe som kan "gjøre pakka komplett", tror det er noe av grunnen til mange liker Ygritte (for ikke å snakke om de vanlige grunnene til at noen liker karakterer i GOT *host host* boobies *host host*)

Når det gjelder de du nevnte synes jeg (imo) at den derre Jenner jenta ser litt for syntetisk ut etter min smak. Ikke at jeg har noe voldsomt crush på Emma eller Ygritte men heller vel mer i retning de.

Tolket det som at du lurte på gutter generelt over hva vi som individer foretrekker.


Calling Dr. Love. Så når jeg trenger hjelp skal jeg spørre deg?^^

Ja, true, alle foretrekker jo noe forskjellig. Oi oi... Ja, haaan har en liker dem formfulle og... spesielle. Men er jo en positiv ting at alle foretrekker forskjellig, ellers hadde det blitt vanskelig for mange å finne seg en partner.

Men Ygritte er jo litt småfrekk, synes jeg, haha. Ja.. Alle referer til dat cave scene, der alle sier Instant boner osv.

I see. Naturlig er ofc penest sånn sett, ser den altså. Blir kanskje litt rart når alt er så perfekt og "overdrevet" (les megastore lepper).

"Tolket det som at du lurte på gutter generelt over hva vi som individer foretrekker" damn right I did, akkurat det jeg mente.

Siterer TK Art:
Siterer Quinzel lease explain this to me.

Jeg personlig foretrekker naturlig og vanlig. Jo mer ei jente prøver å endre utseendet med sminke eller hva det måtte være, desto mindre interessant vil hun være.
Kroppsfasong er ganske irrelevant, men jeg har ikke sans for syltynne jenter. Gjør ikke noe om en ser at ho liker mat og spiser det hun vil. Heller det enn de som er livredde for å legge på seg en kilo her og der.
Skal ha lov til å leve som hun vil, ikke følge en oppskrift på hva som er attraktivt (for de stemmer aldri).

Men personlighet kommer alltid først. Hadde ikke viet mye tid til den visuelt mest attraktive jenta i verden, om hun ikke hadde en personlighet som passet min egen.

De fleste jeg har gått på skole/vokst opp med, ser ut til å ha samme mening, basert på hvem de har endt opp med. Vi er rundt 30, og ytterst få av oss ville nok gått for de som vises frem som superattraktive i media.


Ja, true true. Fordi jo mer sminke hun kjører på med = mindre fornøyd med sitt eget utseende, dat u mean? Eller at det generelt ser uattraktivt ut? Vekt/utseende er et kjempesensitivt tema for jenter, så carefull med hva du sier. Men du har jo dame, så sånn sett null stress.

Men awww, ja, enig! Personlighet veier uten tvil mest! Man tenker kanskje litt på utseende ved første øyekast, men så fort man finner ut at vedkommende er en drittsekk, så blir automatisk utseende også uattraktivt rett og slett.



Siterer The Cookiemonster:
Tror du drar menn litt under en kam her. Folk har forskjellig smak. Noen menn synes sikkert Kylie er dritpen, andre liker Emma Watson, andre liker ingen av de noe spesielt (hei).

MacTawish oppsummerer det egentlig ganske greit. Ellers så har personligheten nok en del å si. Jeg har all mulig respekt for Emma Watson, Kylie føler jeg mest likegyldighet til, rett og slett.

Personlig finner jeg det litt vanskelig å skulle definere hva slags smak jeg har, og det gjelder nok mange andre. Har ikke noe spesiell preferanse når det kommer til hårfarge, kroppsfasong, etc., det er rett og slett bare totalpakken og personligheten som helhet som avgjør.


Derav jeg skrev nesten alle menn ;) Men de fleste menn jeg har snakket med sier det, enklere å si det på den måten, derav tenkte å høre her. Hvem synes du er pen da? Show me.

Emma Watson fremstår vel som en mer seriøs og ordentlig person enn Kylie.

True, og det er jo veldig fint sagt.

Siterer SirThomas:
Harry Potter-brillene dine må av. Samme med Daniel Radcliffe i f.eks skrekkfilmen The Woman in Black, der han var gift og hadde kid og alt mulig. Man kan ikke reflektere personer gjennom nostalgien hele tiden. Det ble jo mye oppstyr for noen år siden da hun valgte å klippe seg kort, for da kunne ikke folk koble henne opp til Hermine lenger.

Tror ikke hvem som helst ville fått rollen som Belle i Beauty and the Beast, altså. Der føler man jo at hun er den peneste i hele filmen.

Samme med Elle Fanning i The Neon Demon. Jeg har sett mye penere jenter enn Jesse, men i et spekter av jenter som har brukt tusenvis på å fikse utseendet, må du kjøpe premisset om at hun er den som skiller seg ut, når filmen har så tungt fokus på makten i skjønnhet og perfeksjon.


Never, haha, oppvokst med hun som Hermine vettz. Tho min favfilm med henne er nok Perks of Being a Wallflower. Har også hørt gutter foretrekker jenter med langt hår enn kort hår? Fordi langt hår er mer attraktivt (studier viser at langt og fint hår utstråler god helse og youth = mer aktuell for making babies).

Men jeg har også inntrykk av at menn ikke er i NÆRHETEN så kritiske som jenter, menn synes ikke det er så farlig om jenta har en føflekk i panna liksom. Am I right? Jenter derimot kan være megakritiske til utseende (tho paradisegutta er ufattelig kritiske til utseende, men nå er jo de ikke så veldig hyggelig i utgangspunktet).
  • 0
Siterer Quinzel:
Fordi jo mer sminke hun kjører på med = mindre fornøyd med sitt eget utseende, dat u mean?


Er nok noe ved det også. Oser ikke akkurat sikkerhet når ei jente er proppet full av sminke 24/7, og dukker opp fullstendig sminket samme om hun skal på skole, trening, fest eller whatever. Og hvis man ikke synes hun ser bra ut usminket uansett, hvis man våkner opp ved siden av henne og tenker at hun egentlig ikke ser spesielt bra ut uten sminken, da har man vel et lite problem. Da er man på en måte tiltrukket til en alternativ virkelighet eller noe.

Siterer Quinzel:
(les megastore lepper).


Skyter inn her at rød leppestift er noe herk. Ser mye bedre ut naturlig.

Siterer Quinzel:
Hvem synes du er pen da? Show me.


Hah. Vel, får vel brainstorme litt om hvilke kjendiser jeg synes er pene da. Første typ celeb-crushen jeg noen gang hadde var nok Natalie Portman. Ikke like superbegeistret for henne i disse dager, men hun ser bra ut. Siden jeg dro inn Star Wars så kan jeg skyte inn Daisy Ridley i samme slengen. At jeg liker Vanessa Hudgens er vel ganske opplagt.

Ble en del brunetter der. Har sett en god del pene blondiner her i landet, men av en eller annen grunn står det litt stille med blonde kjendiser. Kan vel skyte inn hun her, selv om hun ikke er merkverdig kjent https://www.instagram.com/p/BR8mFOwFCdz/?taken-by=danielleknudson1
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Er nok noe ved det også. Oser ikke akkurat sikkerhet når ei jente er proppet full av sminke 24/7, og dukker opp fullstendig sminket samme om hun skal på skole, trening, fest eller whatever. Og hvis man ikke synes hun ser bra ut usminket uansett, hvis man våkner opp ved siden av henne og tenker at hun egentlig ikke ser spesielt bra ut uten sminken, da har man vel et lite problem. Da er man på en måte tiltrukket til en alternativ virkelighet eller noe.



Skyter inn her at rød leppestift er noe herk. Ser mye bedre ut naturlig.



Hah. Vel, får vel brainstorme litt om hvilke kjendiser jeg synes er pene da. Første typ celeb-crushen jeg noen gang hadde var nok Natalie Portman. Ikke like superbegeistret for henne i disse dager, men hun ser bra ut. Siden jeg dro inn Star Wars så kan jeg skyte inn Daisy Ridley i samme slengen. At jeg liker Vanessa Hudgens er vel ganske opplagt.

Ble en del brunetter der. Har sett en god del pene blondiner her i landet, men av en eller annen grunn står det litt stille med blonde kjendiser. Kan vel skyte inn hun her, selv om hun ikke er merkverdig kjent https://www.instagram.com/p/BR8mFOwFCdz/?taken-by=danielleknudson1


Nei, så enig det. Og man ser veeeldig annerledes ut med mye sminke, så ei jente som bruker det skjuler åpenlyst noe (ekstremt ødelagt hud o.l.).

Rød leppestift er fryktelig ja.

Ja, enig, natalie er kjempepen!
Men ja, mye brunetter, tho Vanessa var blond i spring breakers ;) synes hun var ganske pen der egentlig.
Instagrammeren er litt vanlig i mine øyne, men bra du liker det.
  • 0
Siterer Quinzel:
Nei, så enig det. Og man ser veeeldig annerledes ut med mye sminke, så ei jente som bruker det skjuler åpenlyst noe (ekstremt ødelagt hud o.l.).


Opplagt noe de skjuler, ja. Synes ikke det ser spesielt bra ut med ekstreme mengder sminke uansett. Ser f.eks. bilder fra f.eks. Oscars o.l. hvor de gjerne er sminket noe helt vilt, og tenker at de samme personene gjerne har sett bedre ut i helt vanlige bilder med betydelig mindre sminke på.

Siterer Quinzel:
Ja, enig, natalie er kjempepen!


Noe yngre meg synes i alle fall at hun brunetten i Star Wars-prequelene var pen, hah.

Siterer Quinzel:
Men ja, mye brunetter


Prøvde å brainstorme meg frem til noen kjente blondiner som så bra ut, men det stod litt stille, hah. Er vel litt fordi det er mer standard å være blond her i Norge kontra en del andre land uansett.

Siterer Quinzel:
tho Vanessa var blond i spring breakers ;) synes hun var ganske pen der egentlig.


Ikke sett filmen, men jeg har såvidt sett henne blond. Foretrekker den naturlige hårfargen tbh. Er ikke noen superfan av det å bytte hårfarge sånn generelt sett, spesielt til fullstendig unaturlige farger. Ikke ta det personlig, for jeg synes folk skal få velge sånt selv. På generelt basis er jeg derimot ikke noen stor fan av det.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Opplagt noe de skjuler, ja. Synes ikke det ser spesielt bra ut med ekstreme mengder sminke uansett. Ser f.eks. bilder fra f.eks. Oscars o.l. hvor de gjerne er sminket noe helt vilt, og tenker at de samme personene gjerne har sett bedre ut i helt vanlige bilder med betydelig mindre sminke på.



Noe yngre meg synes i alle fall at hun brunetten i Star Wars-prequelene var pen, hah.



Prøvde å brainstorme meg frem til noen kjente blondiner som så bra ut, men det stod litt stille, hah. Er vel litt fordi det er mer standard å være blond her i Norge kontra en del andre land uansett.



Ikke sett filmen, men jeg har såvidt sett henne blond. Foretrekker den naturlige hårfargen tbh. Er ikke noen superfan av det å bytte hårfarge sånn generelt sett, spesielt til fullstendig unaturlige farger. Ikke ta det personlig, for jeg synes folk skal få velge sånt selv. På generelt basis er jeg derimot ikke noen stor fan av det.


Enig. Noen grenser til å se ut som drag queens. Synes sminke er noe herk, hadde det ikke eksistert hadde jenter vi så hver dag sett så annerledes ut.

Hmm.. Kommer ikke på noen blondiner selv atm.

Ja, hun kler nok mørkt best. Men dette er most def det fineste bildet av henne synes jeg, hårer er jo perf her http://www.much.com/wp-content/uploads/2015/04/vanessa-hudgens-coachella.jpg

Er merkelig dette med hårfarging, man blir litt avhengi av den forskjellen den gjør. Man føler seg som en helt ny person da man skifter hårfarge. Absolutt no offence taken, synes det kan se ganske falskt og fryktelig ut på mange med unaturlige farger. Men på cons er det fler som har crazy farger enn de som ikke har. Men nå har jeg ikke blått så mye lenger, neste onsdag blir jeg blond. Back to 17 year old me.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!