Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Hva sitter du på nå?


Enda en Gamereactor: "Hva ... du nå?"

Folk som browser Gamereactor sitter som oftest. Derfor har jeg laget denne tråden for alle dere stillesittende individer.


Her er et eksempel på hvordan en post kan se ut: "Do."

Spesifiser gjerne hva du sitter på. Ikke skriv "en stol", skriv hva slags stol det er. Dette vil gjøre tråden mye bedre.
mah boi
  • 0
Sitter i den blå kontorstolen min, som har hjul. Var redd dette ble et kjedelig svar, men jeg kunne ikke lyge heller. Eventuelt kunne jeg hentet frem en mye mer ubehagelig krakk laget av tre.
Halvsitter/halvligger i senga mi, som har batman dynetrekk. Jeg koser meg i badass stil.
The D' is silent.
  • 0
Sitter på jobb i en svart kontorstol.
  • 0
Jeg sitter på informasjon om et av høstens heteste spill, og det er både godt og ukomfortabelt samtidig. Neida, joda ...nei, jeg sitter på et bord mens jeg samler krefter til å kjøpe fredagstaco.

Lagt til 2016-08-19 19:24:
Det var mer spennende tidligere i dag. Da satt jeg i en trapp - den eskalerte fort.
Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
  • 0
Jeg sitter som oftest fint i det.. men når jeg er på nett.. som f.eks nå, så sitter jeg på en brun kjøkken stol i mitt nyoppussede kjøkken med utsikt over Herdlefjorden.
The gavel corrupts
Sitter i en sofa med en slags grå-lilla farge og irriterer meg over at Titanfall 2-betaen ikke dukket opp før jeg skrev inn Titanfa på PSN - de ville så gjerne at jeg skulle forhåndsbestille spillet i stedet, og slikt provoserer.

Nå er jeg rolig igjen.
Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
  • 0
  • HeXy
  • HeXy
i'm sitting on my butt
- - - - - - - - - - - - - - Insanity. It's what makes an Artist Unique- - - - - - - - - - - - - - -
  • 0
Sitter på sofaen min nå. Den er grå, og ganske myk.
  • 0
Sitt på en trestol på arbe. Vond, men stol er stol.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Sitter med en følelse av at jeg har glemt noe...
Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
  • 0
Siterer Tor Erik:
Sitter med en følelse av at jeg har glemt noe...


Sjekk ovnen.
mah boi
Sitter på sengekanten (ta det med ro, vi skal ikke dit) og sjekker hvor mange lesere vi har hatt i dag. Imponerende mange flere enn mandag. Takk for at dere kommer til GR
Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
  • 0
Sitter med en fornemmelse om at jeg er ferdig i KILL or SAVE.
  • 0
.. En håndfull gode råd.
The gavel corrupts
  • 0
Siterer Tor Erik:
Sitter på sengekanten (ta det med ro, vi skal ikke dit) og sjekker hvor mange lesere vi har hatt i dag. Imponerende mange flere enn mandag. Takk for at dere kommer til GR


Takk skal du ha! En grunn til at folk sjekker innom.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Ræva.. Hva annet liksom
Hvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann!
  • 0
Jeg sitter på en bombe,
mens jeg venter..
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Sitter på en dårlig og hard kontorstol..
  • 0
  • Los
  • Los
Sitter på en kjøpesenter benk å venter på at min kjære skal bli ferdig på jobb.. Har akkurat vært 12,5 time på jobb selv, så jeg sitter med en tåre i øyekroken å tenker på sofaen, middag og senga.
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Sitter i en Ford sprinter. Kjørt 54 mil i dag, så kjenner jeg har fått nok sitting. Nye 60 mil i morrra. Blir den uka med desidert lengst mil i bil. Har passert 120 mil nå. Blir fort det dobbelte innen uka er slutt. Seigt for en som hadde 60-70 mil som forrige rekord.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Sitter på en følelse av at dette har skjedd før..
The gavel corrupts
  • 0
Sitter utenfor en bensinstasjon mens jeg drikker en kald Cola og fullfører siste rest av 300 grams burgeren med ekstra ost og bacon, og han som lagde meg burgeren tar seg en velfortjent røyk.
  • 0
Sitter på en jævla god ide.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Jeg sitter på gjerdet..
-Kill -Loot -Return.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!