Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva spiller du nå?


Ble litt Far Cry 4 i stad.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
Ble litt Far Cry 4 i stad.
Siterer Glorfindel:
Jau.

Åssen er det nå i forhold til 16, 15. Jeg spilte så vidt 16 , alt for mye bugs og små feil, og tilfeldigheter og alt det tullet der....
  • 0
Loker i Goat Simulator!!
  • 0
Overwatch. Gidder ikke å gå løs på noe nytt prosjekt før Tales of Berseria.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Disse dagene portal 2, rainbow sig vegas 2, ico og gabriel knight sins of the fathers evnt litt DS 3.
  • 0
Bytter spill konstant for tiden. De siste dagene har det gått i Just Cause 3, Rocket League, Ratchet & Clank HD, Hitman, og Madden.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
Siterer The Cookiemonster:
Ratchet & Clank HD

Var det jeg som minte deg på å få spilt det
Siterer Xtord:
Var det jeg som minte deg på å få spilt det


Halvveis. Var òg fordi jeg brukte PS3en igjen pga. at jeg skulle ordne platina i NFS: Most Wanted.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
Siterer The Cookiemonster:
Siterer Xtord:Var det jeg som minte deg på å få spilt det

Halvveis. Var òg fordi jeg brukte PS3en igjen pga. at jeg skulle ordne platina i NFS: Most Wanted.

Riktig. Skjønner Kos deg med triolgien.
Gravity Rush 2!

Storkoser meg så langt, veldig stor variasjon i sideoppdragene. Har utforsket mer enn jeg har fokusert på historie så langt, veldig stort kart å utforske etter den første delen av spillet.

Det beste så langt er helt klart musikken, stopper mange steder bare for å lytte på den.

Konklusjon. Så langt, veldig verdt ventetiden!
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
Går i The Crew akkurat nå. Skaffet meg slik en Lamborghini Gallardo 570-4 Superleggera, så det ble ganske fornøyelig å bare kjøre rundt over alt.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Går i The Crew akkurat nå. Skaffet meg slik en Lamborghini Gallardo 570-4 Superleggera, så det ble ganske fornøyelig å bare kjøre rundt over alt.


The Crew er egentlig ganske bra.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Taktikkeren:
The Crew er egentlig ganske bra.


Det er et greit spill, ikke noe mer. Lider av et corny story, kronglete menyer, GPS fra helvete, og det at det så å si er satt opp til at du ikke skal kunne få kjøpt deg en bedre bil før level 50 eller noe. Du tjener jo penger så tregt at det er helt vilt. Eneste grunnen til at jeg fikk råd til Gallardoen var fordi jeg quicktravlet rundt halve landet og tok landmark-rewardene, som var 2k hver eller noe i den duren. Samt at jeg suset rundt på saltsletta for å tjene litt på speedtesten der, samt at jeg driftet rundt over alt.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Dark Souls 3.
Et spill som endelig gir meg tilbake spillgleden.
Har vel snart 50 timer på samvittigheten, siden juleaften. Har storkost meg hele veien.
-Kill -Loot -Return.
Siterer bent_a:
Dark Souls 3.
Et spill som endelig gir meg tilbake spillgleden.
Har vel snart 50 timer på samvittigheten, siden juleaften. Har storkost meg hele veien.


Har du spilt bloodborne?
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Har du spilt bloodborne?

Selvsagt.
-Kill -Loot -Return.
Hvordan vurderer du det opp mot Dark Souls 3?
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
Siterer Taktikkeren:
Hvordan vurderer du det opp mot Dark Souls 3?


Nå har jeg jo ikke fullført Dark Souls 3, samt at det er så lenge siden jeg rundet Bloodborne. Jeg glemmer også fort og, blander bossene, med de ulike Souls-spilla.. Men jeg husker naturligvis at jeg digget Bloodborn..
-Kill -Loot -Return.
Okei, digga bloodborne selv, så vil nok ikke mislike DS3 eller sikkert..
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
Siterer Taktikkeren:
Hvordan vurderer du det opp mot Dark Souls 3?


Hvis jeg kan få lov til å trenge meg på, så likte jeg best kampsystemet til Bloodborne, men settingen i DS3.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Skyrim. Mye deilig musikk.
Startet på The Last of Us i stad.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
startet litt på beyond good and evil istad, fortsatt der jeg slapp for 2 år siden eller noe lol.

Siterer The Cookiemonster:
Startet på The Last of Us i stad.

Mhm, kanskje jeg skulle prøve å få fullført grounded som jeg startet på i sommer.
  • 0
Tales of Berseria. Litt tidlig å si etter bare 10 timer, men jeg tror spillet kan komme til å score ganske høyt hos meg i serien generelt.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!