Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Overwatch ~ Offisiell tråd ~


Siterer Crazy Kraken:
Det gir selvfølgelig mening. Hvilke karakterer man velger innad i laget virker langt viktigere enn hva man velger i forhold til hva man møter.


Helt klart. Jeg bytter nødvendigvis ikke ut Torbjörn, kun fordi de har en Widowmaker. Da bytter jeg heller posisjon

Siterer Crazy Kraken:
Jeg spiller mye support og da er det ikke like lett, tror jeg.


Nei, support har nok en litt mer bundet rolle.

Siterer Crazy Kraken:
Samme her, og det syns jeg er utrolig trist. Men det er nok fordi banene ikke endrer hvordan du spiller, fordi det i så ekstremt stor grad styres av karakteren din og objectives. Det er derfor jeg ønsker med baner som er litt friere med andre objectives, typ CTF.


Nye baner er i hvert fall så godt som bekreftet vil komme. Forhåpentligvis utvider de med flere moduser også.

Siterer Crazy Kraken:
Vel, jeg har ikke spilt Uncharted 4 og Doom enda, men jeg tror de kommer til å falle mer i smak hos meg. Men av rene multiplayer spill? Da har jeg ikke peiling.


Jeg tror ikke jeg kommer til å bruke særlig mye tid på andre, nye multiplayere enn Overwatch, så akkurat der er jeg temmelig "blank" også. Men Uncharted 4 leder listen min foreløpig. Regner også med at FFXV scorer høyt.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Utrolig mange ragequitters på Competetive Mode. Virker ikke som om Blizzard har skremt så altfor mange med straffesystemet sitt enda. Men heldigvis er det slik at kampen kanselleres eller du kan leave uten minuspoeng. I motsetning til visse andre spill...
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Spilte comp med en kompis i natt og på den siste matchen hadde vi henholdsvis 59 og 64 eliminations med Mei og Reaper. Vi hadde en god tank og en utrolig bra healer og det er da det er morsomt, litt verre når ingen vil spille support og stacker Hanzo og Tracer. Dessverre så sliter vi ofte med å skaffe et fullt team og må da ta risikoen med å spille med randoms
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Gøy å spille competitive når serverene til Blizzard blir utsatt for DDOS, disconnects i hytt og pinevær, lag hele tiden. Spilte en hel match med 3v4 i stad..
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Vet ikke hvor gira folk er på Overwatch for tiden, men Bastion har fått en veldig flott video! Fikk litt iron giant og pixar feels.

https://www.youtube.com/watch?v=N5HZt00QhUI
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Lenge siden jeg har spilt noe mer enn en runde nå og da, så er i gang med en liten intensivperiode nå. Må si det er vanvittig "overraskende" at også dette spillet har fått det typiske kreftfremkallende onlinemiljøet. "Nei, jeg skal ikke bytte for å hjelpe laget. Skal spille den helten jeg vil spille".... Time to main waifu Mercy then.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Siterer Glorfindel:
Må si det er vanvittig "overraskende" at også dette spillet har fått det typiske kreftfremkallende onlinemiljøet.


Syns ikke det er så overraskende i det hele tatt, det finnes nemlig en del "skit" ute på internett og onlinespill er full av dem(spesielt fps og MOBA, der man vanligvis er avhengig av samarbeid for å gjøre det bra). Er det noen som ikke samarbeider, da er det gjort...
Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen
Siterer sideswipe:
Syns ikke det er så overraskende i det hele tatt, det finnes nemlig en del "skit" ute på internett og onlinespill er full av dem(spesielt fps og MOBA, der man vanligvis er avhengig av samarbeid for å gjøre det bra). Er det noen som ikke samarbeider, da er det gjort...


Nei, det var naturlig nok svært ironisk ment.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Siterer Glorfindel:
Nei, det var naturlig nok svært ironisk ment.


How`s that?
Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen
  • 0
Siterer sideswipe:
How`s that?


Skrev jo overraskende med anførselstegn
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Overwatch er så overvurdert. Forhåpentligvis får jeg dratt HeXy ut av det livsviktige kinesisk nyttår-eventet, sånn at vi kan få sett Oldboy.
Siterer SirThomas:
Overwatch er så overvurdert.


Hvor mange timer hadde De spilt sa De?
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Hvor mange timer hadde De spilt sa De?


Er det sånn at man må spille minimum x antall timer før man kan si om spillet er dårlig eller ikke?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Glorfindel:
Hvor mange timer hadde De spilt sa De?


0. Frister å kjøpe det nå bare så jeg kan spille et par timer, for så å alliere meg sammen med Crazy Kraken og si at det er dårlig.
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Er det sånn at man må spille minimum x antall timer før man kan si om spillet er dårlig eller ikke?


Nei, men å prøve spillet føler jeg er et minimum.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Siterer Glorfindel:
Nei, men å prøve spillet føler jeg er et minimum.


Haha, ja det kan jeg si meg litt enig i! Med mindre det er objektive feil og mangler i spillet som er bekreftet av anmeldere.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Siterer Crazy Kraken:
Haha, ja det kan jeg si meg litt enig i! Med mindre det er objektive feil og mangler i spillet som er bekreftet av anmeldere.

Eller og sikkert åpenbart en sjanger som absolutt ikke passer for deg/meg...
  • 0
Siterer Xtord:
Eller og sikkert åpenbart en sjanger som absolutt ikke passer for deg/meg...


Joda, men da vil man bare ha en formening om spillet er gøy eller ikke. Ikke om det faktisk er dårlig designet osv. Jeg er glad i skytespill og har spilt ganske mange av dem. Men kanskje det er mitt problem og grunnen til at jeg ikke er så fan av overwatch, for det virker mer som det appellerer til casual gamers (ikke noe vondt om dem). Det er ting jeg virkelig ikke forstår med designet til overwatch, men det er ganske mange som liker spillet så da er det nok jeg som tar "feil".
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Joda, men da vil man bare ha en formening om spillet er gøy eller ikke. Ikke om det faktisk er dårlig designet osv.

For all del. Man vet ikke om det er morsomt eller ikke. Men, si er man missliker man skrekk spill bør man heller ikke spill de, missliker du fps bør du kanskje ikke spill det, vil jo som du sier ikke nødvendigvis bety at det ikke er bra for andre.

Siterer Crazy Kraken:
Jeg er glad i skytespill og har spilt ganske mange av dem. Men kanskje det er mitt problem og grunnen til at jeg ikke er så fan av overwatch, for det virker mer som det appellerer til casual gamers (ikke noe vondt om dem).

Skjønner den, spilt mye skytespill en stund jeg å. Men får 4-5 år siden så har jeg spilt en del mindre har og spiller jo fremdels rainbow six vegas 2 og andre skytespill i ny og næ , men ikke like mye og ofte som før. Men, det er vel kanskje som du sier at det kanskje apperler mer for casual spillere og at du spilt så mye skytespill gjør at du ikke liker det. Nå har jeg tilgode å spille det så vi får se hva jeg selv syns.
  • 0
Å si at noe "ser" dårlig, kjedelig, uinteressant ut osv., kan hvem som helst gjøre. Men ordet "er" føler jeg man trenger litt mer grunnlag for å bruke.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Overwatch ER knallbra, karakterene oser av personlighet, spillet har sjarm, gameplayet er spot on, bra teamplay. Ganske bra spill, jeg har spilt 200t, og 200(0)t til vil det bli.

Assassins Creed derimot, det er søppel det.
The D' is silent.
Siterer Finalfantasyfrelst:
Assassins Creed derimot, det er søppel det.


Se hvem som har lyst å få tennene trukket ut med hammer.

Nei, å si at en spillserie som inneholder mange av de beste spillopplevelsene jeg har hatt er trash gjør du bare ikke!!!!!!!!!!!!!!!!

Siterer Bob-Ingolf:
Rett og slett ikke min stil å holde en hyggelig tone når noen sparker meg så ettertrykkelig hardt under beltestedet..


Nå erklærer jeg gangwar mot Finalfantasyfrelst, så da er det bare å skygge banen.
Siterer SirThomas:
Nå erklærer jeg gangwar mot Finalfantasyfrelst, så da er det bare å skygge banen.

Jeg tror jeg som den fredelig personen jeg er søker ly og lei haha. Nei, jeg vet ikke om jeg skal glede meg eller grue meg.
Siterer SirThomas:
Se hvem som har lyst å få tennene trukket ut med hammer.


Whyyy soo...Seriousss!!!
Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!