Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Chat 4.0


Siterer SirThomas:
Behovet for å "vise frem den fysiske samlingen" din vokser du av deg.


Sikker? Jeg har enda ikke gjort det.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Siterer Glorfindel:
New phone, who dis?


helo dis is dog.

Siterer SirThomas:
Våknet nettopp, hva skjer?


Det var da rimelig seint.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
helo dis is dog.


Fantasy-laget ditt stuper for øyeblikket.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer Glorfindel:
Sikker? Jeg har enda ikke gjort det.


Så hvem var den siste personen du stolt viste frem samlingen din til?

Siterer A to the H:
Det var da rimelig seint.


Ja, var helt skutt etter kurs i personlig økonomi og fysio. Klarte for én gangs skyld å sovne uten bruk av medisiner, blitt helt drug addict på det der.
  • 0
Siterer SirThomas:
Siterer Glorfindel: Sikker? Jeg har enda ikke gjort det.

Så hvem var den siste personen du stolt viste frem samlingen din til?


Tjæ. Må vel enten ha vært søsteren eller kompisene.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Jepp jepp! I natt smeller det! Hvem er klar for Black Friday? Jeg har Persona 5 og Wolfenstein 2 på min liste og skal vel primært følge med på CDON. Hva med dere?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Siterer Crazy Kraken:
Hva med dere?


Har egentlig ikke så veldig mye i kikkerten per nu. Mulig jeg plukker opp Odyssey, om det stuper i pris.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Odyssey, om det stuper i pris.


Det tror jeg ikke du kan satse på
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Hva med dere?


Er bare Wolfenstein 2 jeg SKAL kjøpe, men jeg pleier som regel å plukke med meg litt rask. Det er et par småspill på steam som virker litt interessante.

Siterer Crazy Kraken:
CDON


Kudos til CDON for at de ikke har brent av alt kruttet allerede. Syns den Black Week-greia som mange av aktørene har kjørt ødelegger litt av moroa.
Let the voice of love take you higher
Siterer Grallen:
Syns den Black Week-greia som mange av aktørene har kjørt ødelegger litt av moroa.


Ja, det har vel bare litt MER mas, syns jeg.

Siterer Grallen:
Er bare Wolfenstein 2 jeg SKAL kjøpe


Skulle ikke du ha det til PC? Godt tilbud på steam nå!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Det tror jeg ikke du kan satse på


Neither do I...
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Skulle ikke du ha det til PC? Godt tilbud på steam nå!


Jau, men tror jeg kommer til å kjøpe det fra GreenManGaming, de har det til en litt bedre pris der. Men jeg skal vente til i morgen uansett, se om det dukker opp til en bedre pris.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Har folk funnet noe bra? Syns ikke det var noen spreke tilbud på Persona 5 ass... På CDON ble det ikke satt ned i pris engang.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Syns ikke det var noen spreke tilbud på Persona 5 ass...


Om du fortsatt ikke har kjøpt det så koster det 30 pund hos Zavvi på Cyber Monday-salget deres.

https://www.zavvi.com/games-ps4/persona-5/11327931.html

De har gratis frakt også, så det sniker seg under grensa. Og varene jeg har bestilt fra der pleier vanligvis å komme ganske fort, selv om de er bestilt fra England.
Let the voice of love take you higher
Siterer Grallen:
Om du fortsatt ikke har kjøpt det så koster det 30 pund hos Zavvi på Cyber Monday-salget deres.


Persona 5 endte opp på ønskelisten min til Jul!

Men wow, CDON leverte black friday varene raskt i år. Har nettopp hentet det jeg bestilte, så nå blir det snart Wolfenstein 2.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Persona 5 endte opp på ønskelisten min til Jul!


26 år og ønsker seg fortsatt spill til jul..

Neida, nå erter jeg deg bare for moroskyld, Kraken. Kjøpte meg også Wolfenstein 2 på Black Friday, men må vente med det til jeg har spilt det første Wolfenstein The New Order som jeg bestilte på CDON.
Siterer Crazy Kraken:
Persona 5 endte opp på ønskelisten min til Jul!

Da har du noe å se frem til, til jul
  • 0
Jeg slang inn Super Mario Odyssey og Okami HD på ønskelisten til jul
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Xtord:
Da har du noe å se frem til, til jul


Jepp!

Siterer Glorfindel:
Okami HD


Det skal jeg skaffe meg etterhvert!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Er det noe liv der ute?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Er det noe liv der ute?


Nei, er innendørs >)
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Nei, er innendørs >)


Fjomp
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Utnytter tellerskritt systemet til Telia ved å stå helt i ro når jeg snakker i telefonen. Vet det er litt sleipt men i disse usikre økonomiske tider
Hvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann!
  • 0
Kviss #2 er nå lagt ut. Det hadde vært kult hvis dere hadde blitt med.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!